Witte achtergrond

Zo af en toe maak ik posters voor activiteiten van het asiel. Het vinden van een leuke foto is altijd wel een dingetje. Nu we een hondje hebben dat graag poseert maak ik daar dankbaar gebruik van.

Om makkelijk te werken heb ik een witte achtergrond gekozen , dit vraagt toch weer enig denkwerk over de belichting . Dat het anders is dan zwart mag duidelijk zijn maar ook een heel stuk uit mijn comfortzone.

Uit eindelijk ben ik best tevreden met het resultaat en wil ik het toch wat vaker gaan gebruiken.

Zo zijn we weer een stapje veder in mijn  passie voor huisdieren fotografie.

Oja , de foto is voor de sponsorwandeling mocht je denken wat doen die schoenen daar :D

Reactie schrijven

Commentaren: 0

Niets van deze website mag zonder toestemming worden overgenomen, tenzij anders aangegeven. Het is niet toegestaan om de (ontvangen) digitale bestanden te gebruiken voor commerciële doeleinden of de bestanden zelf te bewerken of bij te snijden.


Leer meer over ons.

 

Marleen van de Velde  |   Knol 37  |  4542PV Hoek   |  Telefoon: 0115 617 452  | +31(0)637 290 674  | KvKnr. 74649396

 

email : asmisjo@gmail.com