Puppy's, puppy's en nog meer puppy's

Gisteren was ik weer bij Marian , ze is fokster van een bijzonder hondenras Fila Brasileiro, ze heeft op dit moment 2 nestjes puppy's en ik mocht ze fotograferen.

Eentje van 4 weken dat zijn al echte hondjes helemaal compleet ,ook het karakter laat zich al een beetje zien .

Normaal hou ik ervan om alleen de hond op de foto te zetten zoals ik vaak doe met een zwarte achtergrond en studiolampen . Dat vindt ik zelf de allermooiste manier om een hond te fotograferen. 

Maar voor puppy's kunnen we ook eens iets anders proberen dacht ik. Onlangs heb ik een achtergrond overgenomen en die paste van kleur en sfeer wel bij de filaatjes. Om het ook nog een beetje over de top te houden had ik grote parels als halsbandje mee gebracht. Een namaak bontje , een salontafel, de daglichtlamp en de studio was klaar. Ze hadden net lekker de buikjes vol en lagen wat te soezen . Wat zijn ze heerlijk zacht die pupjes , en lekker veel vel over, zeg nou zelf hier moet je toch verliefd op worden . Ze hebben ook hele mooie namen meegekregen,

Jha'Zara , JhaLaya en Jha'Vano ,twee meisjes en een stoere jongen.Er is ook nog een nestje van 8 puppy's maar daarover in een ander Blog meer

 

Reactie schrijven

Commentaren: 0

Niets van deze website mag zonder toestemming worden overgenomen, tenzij anders aangegeven. Het is niet toegestaan om de (ontvangen) digitale bestanden te gebruiken voor commerciële doeleinden of de bestanden zelf te bewerken of bij te snijden.


Leer meer over ons.

 

Marleen van de Velde  |   Knol 37  |  4542PV Hoek   |  Telefoon: 0115 617 452  | +31(0)637 290 674  | KvKnr. 74649396

 

email : asmisjo@gmail.com