Pinscherdag

Onlangs was ik gevraagd door Ine Hartgers-Wagener of ik op de landelijk Pinscherdag foto's wilde maken .

Natuurlijk wil ik dat, het is zoals altijd op zo'n dag heel gezellig en komen er veel hondjes . Nu wist ik wat Pinschers zijn, het is zo dat mijn buurvrouw van heel vroeger ook zo een hondje had. Ook toen was ik al verzot op alles wat dier was dus ook op dat hondje. Andersom was dit niet zo want ik heb daar ook mijn eerste hondenbeet gekregen . Inmiddels ben ik een paar hapjes verder en heb het ze allemaal vergeven ,ze doen het er niet om . 

Maar wat ik niet had verwacht is dat ik ze zo leuk zou vinden . Wat een pienter ,zelfverzekerde hondjes zijn het. Daar hou ik wel van . Nieuwsgierig ook zoals je kunt zien op de foto hiernaast, recht in de lens met een blik van .....

Wie ben jij en wat wil je van me, heerlijk toch.

Ine is ook fokster van dit mooie ras en had ook een nestje met puppy's van een week of 3 ook die staan op de foto , ook later nog een keer met een week of 7 .Dan zijn ze nog leuker en is het heel gevaarlijk om niet stapelverliefd te worden, gelukkig zijn ze allemaal besproken en gaan ze binnenkort naar hun nieuwe baasjes. 

Niets van deze website mag zonder toestemming worden overgenomen, tenzij anders aangegeven. Het is niet toegestaan om de (ontvangen) digitale bestanden te gebruiken voor commerciële doeleinden of de bestanden zelf te bewerken of bij te snijden.


Leer meer over ons.

 

Marleen van de Velde  |   Knol 37  |  4542PV Hoek   |  Telefoon: 0115 617 452  | +31(0)637 290 674  | KvKnr. 74649396

 

email : asmisjo@gmail.com